Geachte volger,
Zoals aangekondigd rond de jaarwisseling zouden wij in 2010 veel gaan veranderen aan ons webshop. Vele zaken onzichtbaar maar ook zichtbaar zijn reeds veranderd.
ONLINE BESTELPROCES:
Een waar onze klanten direct voordeel uit halen is het verbeterde online bestel-/afrekenproces. Waar men voorheen 9 stappen moest doorlopen om de bestelling te hebben afgerond is men nu in 4 stappen klaar. Deze nieuwe procedure is dus een stuk korter, helderder en gebruiksvriendelijker.Ik ben erg benieuwd wat u van het nieuwe online bestelproces vindt.
Probeer het zelf maar eens. De eerste 5 reacties die ik ontvang stuur ik persoonlijk 5 cans adidas tennisballen op!
KLANTENSERVICE:
De 2de zichtbare grote wijziging op http://www.tennisplanet.nl/ is de klantenservice.
Een eenvoudige en gebruiksvriendelijke manier om de antwoorden op al uw vragen te vinden. Nu kan de klant dus 24/7 antwoorden vinden op hun vragen. Indien de gevonden informatie niet volledig voldoet dan verneem ik het graag zodat wij aanpassingen kunnen doen.
De komende weken staan bij ons in het teken van:
- optimalisering van de communicatie betreffende de levertijden
Binnen enkele dagen kunnen wij onze klanten optimaal informeren over de verwachtte levertijden en zullen de klanten ook direct op de hoogte worden gebracht indien wij de verwachtte leverdatum niet kunnen realiseren
- 24/7 online retour/garantie autorisatie aanvraag
Momenteel dienen klanten ons telefonisch te contacteren om een retour te kunnen aanvragen. Dit zal zeer binnenkort 24 uur, 7 dagen per week online kunnen. Klanten kunnen dan op een klantvriendelijke manier hun aanvraag indienen.
Ik verzoek u onze webiste en mijn blog in de gaten te houden zodat u uptodat bent wat er allemaal speelt binnen onze organisatie.
Heeft u naar aanleiding van dit artikel vragen, opmerkingen of suggesties? Aarzel niet en neem contact met mij op.
Met sportieve groet,
Bart Vaessen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten