woensdag 19 november 2014

Het succes van onze Happyhour

Winst


Korting, actie, aanbieding en producten goedkoper krijgen dan dat ze waren. Iedereen die bewust met zijn portemonnee omgaat is er stiekem een beetje gevoelig voor. Logisch, want het leven is al duur genoeg. Een korting geeft je een gevoel van ‘winst’. Je houdt geld over.

Meer voor minder



Als ik niet op het kantoor van TennisPlanet te vinden ben, ben ik wel bij een happy hour te vinden. De reden is logisch je krijgt er twee voor de prijs van één of voor de halve prijs. Dus als ik voor tien euro wil drinken dan krijg ik drinken ter waarde van twintig euro. Dat de eigenlijke waarde slechts vijf euro is, wil ik niet weten. Ik heb voor mijn idee én drank én voor een redelijke prijs. De verkoper maakt minder winst op zijn product, maar verkoopt er wel meer. Een Win-winsituatie. 

TennisPlanet Happyhour


Bij TennisPlanet is de Happyhour inmiddels ook een succes. Dagelijks hebben wij van 19.00 – 20.00 een product in de Happyhour. Onze Happyhour krijgt steeds meer bekendheid, want het product wordt meer en meer bestelt. Eigenlijk is het ook best logisch. De prijs die wij voor sommige artikelen vragen, zit onder de kostprijs. Maar het gaat nu nog om bekendheid creëren voor onze actie. Eerst moet het bekent worden bij de tennisliefhebber en daarna wordt het echt interessant voor beide partijen.



Op=op


Doordat de Happyhour drukker bezocht wordt, zijn we nu al genoodzaakt te vermelden dat op, op is. Wij zoeken vaak een product waar nog veel voorraad van is. Echter wordt onze Happyhour zo druk bezocht dat er dagen zijn dat onze hele voorraad wordt leeg gekocht. Mijn advies is daarom. Geniet van onze Happyhour en bestel direct om 19.00!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten